dimanche 27 juillet 2014

STOP BOMBING GAZA /BRUXELLES

FILISTINLE MILLI DAYANISMA YÜRÜYÜSÜ

27 / 07 /2014
Onbinlerce kisi Bruxelles'de Filistinle dayanisma için yürüdü ..

















2 commentaires:

  1. Gazze direnis yürüyüsüne katilmissiniz görüyüyorum, cok iyi etmissiniz.
    Malesef benim yakinlarimda katilabilecigim bir miting olmadi. Arafat sali takiyorum dikkatt cekmek icin.

    Gecen hafta Istanbul/Sariyer'de bir mitinge denk geldim trafigi isgal etmislerdi ama oradada emin degilim Gazze den cok secim yatirimi yapiyorlar gibi geldi bana.

    Baksaniza Avrupa acaip bir sekilde sesiz hatta duyarsiz anlamak mümkün degil nedeni ne diye düsünüyorum?

    Eger Suriye'yi baz olarak alirsak anlayabiliriz belki, ic savasdan bu yana 300 binden fazla insan oldü diyorlar.
    Demek oluyor ki Dünyanin tahammül sinirlaina dayanana kadar Filistinde can kaybina devam.....ne rezil bir Dünyada yasiyoruz.
    O mahsun cocuklarin uykuda Israil Füzeleriyle öldürülmesini nasil aciklanabilnir.
    Arab ligi deseniz hic bir ise yaramiyor birde bunlar 42 milleten olusuyor- gerisi yallah.
    Perde arkasinda bilmedigimiz cok seyler var. Bu Arab ligi denilen ülkeler zaten isbirlikci Alman Tarih kitabinda okuduktan sonra inandim hepsi gazzeyi cok yillar evvel sattilar. Simdide dedemin yerini geri istiyorum diyorlar.
    Allah kahretsin hepisini - kusmak istiyorum.
    Ne cileymis be....



    RépondreSupprimer
  2. dediklerinize tamamen hak veriyorum..eger Gazze bugün bu halde ise bu 2.dunya savasidan sonra yahudilerin soykirima ugramasindan sonra onlara vaadedilen bir anlasmayla filistin topraklarini isgal etmelerine göz yummuslardir emperyalist güçler...resmen ABD ve AB nin planlariyla kurulmus , antisemitizmle adeta beslenen sionist bir devlettir...

    RépondreSupprimer