mercredi 28 mai 2014



DUYURU

Sayın Platform50 üyelerine, sanatçı dostlarımıza ve okurlarımıza

Son haftalarda, Platforme50'nin Koordinasyon Komitesi ve Eyad Yönetimi arasında doğan anlaşmamazlık dolaysı ile göç'ü anma çalşmalarında bir blokaj yaratmışdı. Bu durumdan sanatçı dostlarımız mağdur oldular.

Son günlerde yaşanan gerginlikler bütün görüşmelerin durdurulmasına yol acmıştı. Bu blokaj çerçevesinde bir basın açıklaması yazmayı terchih ettik ve yaınladık.

Bu kararı, Eyad yönetim üyeleri ile iletişim kesildiği için almış bulunduk. Bu yazıyı, Komite üyeleri arkadaşlar tarafından bana iletilen verilere dayanarak yazmış bulunuyorum.

Bu basın açıklaması sonucunda, Platform50 üyeleri acil bir genel kurul düzenlemek tercihinde bulundular. Kendilerine bu yapıcı inisiyatif için teşekkür ediyorum.


Basın açıklamamızda Eyad yönetim üyelerine dokunan sözler yer almıştır. Bunları üstleniyorum ve şahısların itibarina ıburadan teşekkürlerimi tekrarlıyorum ve haksız yere yaşadıkları bu sıkıntılar için Platform50 Komitesi adına samimi olarak özür diliyorum.

Hayriyetten , Eyad yönetim üyeleri, Sayın Metin Edeer ve Sayın Erdal Akdeniz toplantıda yaptıkları teklif hepimizi rahatlatti ve bunun için teşekkür ediyoruz!

Eyad yönetim üyelerinin teklifi budur : Platform50'nin resmi bir derneğe dönüşmesini ve bakanlıklar tarafimdan onaylanmış bir anlaşma ile bütün sorumluluğu üzerine almasını talebinde bulundular.
Biz platform komitesi olarak bu teklifi kabullendik ve yetkili bakanlıkları arayarak bu anlaşmayı gerceklestirmek için temaslar başlattık.

Yaşanan bu tür sıkıntıların Eyad'ın, Platform50'nin ve toplumumuzun imajını zedelmiştir ve bundan üzgünüz.
Yaşananlar'dan payımızı alıyor ve bir daha yaşanmaması için her türlü sorumluluğu ve inisiyatif'leri almaya kararlıyız.

Platform50 Komitesi adına,
Faruk Biçici

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire